1. | Η anorthosis.com.gr κάνει παράδοση στην περιοχή μου; |
Η εταιρεία με την οποία συνεργαζόμαστε για τις παραδόσεις των προϊόντων καλύπτει όλη την Ελλάδα. Αν η περιοχή σας χαρακτηρίζεται ως δυσπρόσιτη από την εταιρεία τότε θα επικοινωνήσουν μαζί σας για διευθέτηση του τρόπου και του τόπου παράδοσης
2. | Τι επιλογές παράδοσης έχω; |
Παραλαμβάνετε την παραγγελία σας μέσω της εταιρείας courier. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας ηλεκτρονικά ή μέσω τηλεφώνου ώστε να σας ενημερώσουμε για το πότε θα παραδοθεί το προϊόν.
Για τα υπερμεγέθη προϊόντα (π.χ. νοσοκομειακά κρεβάτια, όργανα γυμναστικής κ.α.) η παράδοση γίνεται μέσω μεταφορικής, κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.
Για προορισμούς εντός νομού Αττικής η επικοινωνία γίνεται την προηγούμενη μέρα από την παράδοση. Για προορισμούς εκτός νομού Αττικής η επικοινωνία γίνεται 2-3 μέρες πριν την αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης.
Παρακαλούμε να βρίσκεστε στον χώρο την συμφωνηθείσα ώρα για την δική σας καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση.
Σε περίπτωση που απουσιάζετε η εταιρεία αποστολής θα σας αφήσει σημείωμα που θα αναφέρει τον αριθμό του δέματός σας και το τηλέφωνο που θα πρέπει να καλέσετε για να συνεννοηθείτε για την παραλαβή.
3. | Ποιες ώρες παραδίδετε μέσω courier; |
Μπορείτε να παραλάβετε τις αγορές σας μεταξύ 09:00 και 20:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή.
4. | Τι χρεώνετε για την υπηρεσία; |
4. | Χρόνοι Παράδοσης |
Οι παραγγελίες που καταχωρούνται από Δευτέρα έως Παρασκευή μέχρι τις 12:30μ.μ. επεξεργάζονται αυθημερόν. Οι παραγγελίες που καταχωρούνται Παρασκευή (μετά τις 12:30μ.μ), Σάββατο & Κυριακή επεξεργάζονται Δευτέρα.
Η παράδοση (εφόσον όλα τα προϊόντα της παραγγελίας σας είναι ετοιμοπαράδοτα) γίνεται εντός 3-4 ημερών για το λεκανοπέδιο της Αττικής. Για την υπόλοιπη Ελλάδα ο χρόνος κυμαίνεται σε 4-5 μέρες. Σε ότι αφορά δυσπρόσιτες / απομακρυσμένες περιοχές, νησιά, ή παραγγελίες που περιλαμβάνουν υπερμεγέθη αντικείμενα η anorthosis θα επικοινωνεί με τον πελάτη ώστε να τον ενημερώσει για την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης.
Οι παραπάνω χρόνοι παράδοσης είναι ενδεικτικοί, αφορούν εργάσιμες ημέρες (εξαιρούνται τα Σαββατοκύριακα και οι αργίες) και μπορεί να διαφοροποιηθούν ανάλογα με τις συνθήκες και την διαθεσιμότητα των εμπορευμάτων.
5. | Ποιος μπορεί να υπογράψει για την παραλαβή; |
Η παραγγελία σας μπορεί να παραλειφθεί και από τρίτο πρόσωπο. Κατά την παράδοση της παραγγελίας, θα ζητηθεί ένα πιστοποιητικό ταυτότητας και μια υπογραφή του δελτίου παραλαβής από τον μεταφορέα.
6. | Τι συμβαίνει αν δε με βρουν; |
Σε περίπτωση που απουσιάζετε και περάσει η συνεργαζόμενη εταιρία courier θα λάβετε ειδοποίηση μέσω τηλεφώνου εάν είχατε δηλώσει τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου ή θα σας αφήσουν ειδοποιητήριο σημείωμα και η παραγγελία σας θα δοθεί ξανά προς παράδοση την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
7. | Τι γίνεται αν η παράδοσή μου καθυστερήσει; |
Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να ενημερώνουμε τους πελάτες μας το συντομότερο δυνατό σε περίπτωση καθυστέρησης. Ωστόσο, κάποιες φορές τυχαίνουν καθυστερήσεις που μπορεί να ξεφύγουν από τον έλεγχό μας.
Μπορείτε να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας πατώντας στο "Το προφίλ μου" και μετά στο "Ιστορικό Παραγγελιών". Αυτόματα σας εμφανίζεται ο κωδικός της παραγγελίας σας και το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας.
Αν ωστόσο αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την παράδοση της παραγγελίας σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 29 23 783
8. | Στην παραγγελία μου λείπουν πράγματα. |
Εάν λείπουν προϊόντα από την παραγγελία σας παρακαλούμε καλέστε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 29 23 783
210 29 23 783 Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα προϊόντα & τις υπηρεσίες μας |
Login Διαχείριση λογαριασμού & προβολή ιστορικού παραγγελιών |
Εγγραφή Αποκτήστε πρόσβαση σε προνομιακές υπηρεσίες |
Προσφορές Δείτε τις προσφορές & ενημερωθείτε για τον τρόπο απόκτησής τους |